Discription

- Kesukaran menambahkan pengalaman Pengalaman mendewasakan pemikiran -

(^_^)Y

Followers

Tuesday, August 23, 2011

50 - VIDEO LISA SURIHANI KETIKA 14 TAHUN



Rupanya ini  LISA SURIHANI masa 14 tahun.. Ish3.. hehehe


Tengah dok baca berita2 terkini dan info2, aku terjumpa video ni di sini. Khas buat peminat tegar  Heroin Malaya masa kini, Lisa Surihani.. Mungkin ada yang tau dan rasanya ramai yang taktau.. Eh silap.. Bukan taktau tapi tak ingat dan tak perasan.. hehehe..


Ok jom layanzzzz...


video



Difahamkan ini iklan pertama beliau.. Memang selalu tengok iklan ni dulu tapi tak cam pulak siapa pelakonnya.. ish2.. Muka dia tak berubah pun kan.. Patutlah cute.. Muda2 dah pakai mekap.. Tapi yang pasti lelaki yang berbasikal tu bukan Yusri KRU.. Siapakah lelaki tersebut???? Biarlah ia kekal sebagai misteri...



Rasanya ramai yang tak tahu *termasuklah aku* bahawa Lisa Surihani sebenarnya memulakan kariernya sebagai pelakon drama melalui drama Gergasi ketika berusia 11 tahun lagi (sumber: mStar) .. Aku ingatkan dia mula dengan iklan dulu.. Sebab kebanyakan artis bermula dengan berlakon iklan dulu.. huhu..



Tapi apa yang aku tahu, filem I'm Not Single lah yang melonjakkan nama beliau di persada filem tempatan.. Filem ni dtayangkan pada 2008 kalau tak silap.. Pastu, tawaran demi tawaran filem dan drama terus diterimanya dan setiap watak yang dibawa dapat dihayati dan dipersembahkan dengan begitu mantap.. Jadi tak hairanlah jika beliau sentiasa menjadi perhatian dan rebutan pengarah2 serta penerbit2 filem tanah air pada masa kini.. Semoga terus cemerlang dan tidak lupa diri..

 

Sekian, selamat malam semua..



p/s: semakin ramai artis/pelakon wanita mula bertudung... Comel.. ^^

3 comments:

Wanie said...

tak kan 14 tahun kot ni?muke maced gile & tak berubah pon kan..huhu..penah tgk iklan mcd die je..

TuJuH BeLaS said...

tak pasti.. Tapi iklan ni dlm thn 2000 ke 2003 camtu.. memang dh lama.. Tak brubah pun kan.. kagum lak rasa.. hehe..

hlovate said...

haha... lupa plak ad iklan neh.. :p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...