Discription

- Kesukaran menambahkan pengalaman Pengalaman mendewasakan pemikiran -

(^_^)Y

Followers

Monday, January 9, 2012

62 - SELAMAT HARI ULANGTAHUN !!!


SELAMAT HARI ULANGTAHUN YANG PERTAMA!!!!!


Dalam sedar tak sedar rupanya dah setahun.. Begitu cepat masa berlalu.. Banyak juga perubahan yang berlaku.. Biasa la kan.. Hidup serba moden ni sememangnya dapat mengubah penampilan, gaya, tingkahlaku dan sebagainya...


Bukan mudah untuk menjagamu... Bukan mudah untuk memperelokkanmu... Bukan mudah untuk memanfaatkanmu... 


Mungkin kadang2 aku terlanjur, mungkin kadang2 aku tersasar, mungkin kadang2 aku tercelupar..


Namun


Aku terus mencuba dan mencuba dan mencuba untuk menjadikan dirimu yang TERBAIK bukan sahaja pada diriku tapi juga diri orang lain..


KERANA


Dirimu menjadi tempat aku berkongsi rasa

Dirimu menjadi tempat aku meluahkan kata

Dirimu menjadi tempat aku bermesra

DAN

Dirimu menjadi tempat aku berkarya



Jadi pada hari ini tanggal 9 JANUARI 2012, genaplah setahun aku bersama dirimu wahai blogku..







Entry pertamaku Kenangan Terindah 2010





6 comments:

art said...

blog tujuh belas ni...terus sweet 17 kah? padahal bru setahun ..haha

TuJuH BeLaS said...

hahaha.. ok gak kalu sweet 17.. ^^

mIsS n_n said...

dah setahun.....baby lg ni..^^

sanah helwah adik blog 17..~~

TuJuH BeLaS said...

mmg la.. tuan dia lak baby face kn.. huhuhu

syukran... =)

Unknown said...

hepy besday 17...

http://www.mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/01/hantu-tindih.html

TuJuH BeLaS said...

hehe.. Slalo je masuk blog ko faizul.. =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...