Discription

- Kesukaran menambahkan pengalaman Pengalaman mendewasakan pemikiran -

(^_^)Y

Followers

Sunday, August 21, 2011

48 - AKU DAN DOODLE

Doodle.. Doodle..Doodle.. Banyak pulak doodle aku buat.. huhu.. Takpe la.. Best pulak buat.. Walaupun agak rumit sebab guna POWERPOINT je.. Cikai pun cikai daa... hahaha.. Kali ni aku nak berkongsi dua doodle (lelaki dan perempuan) yang aku dah buat.. Saja nak cuba.. huhu





Amacam?? Nampak pelik tak?? huhu.. Tapi jangan tanya kenapa rambut dia macam tu.. Ni STYLE OK.. hahahaha..  Merapu je aku ni.. Saja je buat rambut macam tu sebab rasa macam COMEL (bweekkk).. hihihi


Doodle raya pun dah siap.. Nanti la aku publish sekali dengan ucapan hari raya kat semua yer.. Bajet hebat je kan.. hahaha.. ok.. Selamat berpuasa.. =)


13 comments:

anamizu said...

wahh!
semart la rmbut die! hehe

TuJuH BeLaS said...

hahaha.. style... =)

mIsS n_n said...

cntek bulu mata gurl tu..^^

stylee lerr rmbut..hoho..

nak tnjuk bakat gak la~~ =P

TuJuH BeLaS said...

besa la.. hihi

ok2..silakan.. =)

Wanie said...

ok cun dah..doodle laki kamu buat mmg jadi la..suke tgk..hehe..
satu je nak komen, kasut masuk dalam skit..hehe <-- bajet bagus lak nak komen kan..:D

TuJuH BeLaS said...

hahaha.. xpa wanie.. mmg wanie bgus pn.. kalau tak, xder la tutorial.. xder la sy nak wat doodle ni.. hahaha..

ok2.. tu la.. nampak mcm nak terbang pn ada.. kaki lurus n luar sgt.. hahaha.. Thanx

abyan khairi said...

eh.. jadi2.. abyan tak pandai2 lg nak buat doodle penuh camni.. abyan tak reti nak nak buat jari.. hehe
tang kepala tu abyan da boleh buat sikit2..

TuJuH BeLaS said...

jari mmg payah nak wat.. ni pn terpaksa guna imaginasi tinggi disamping teknik pertindihan.. ceewaaahhhh... tu pun still nampak kaku.. hahaha..

Boleh tu abyan.. kang wat je entry gambar kepala.. xpun tgn simpan kat belakang.. so x payah fikir nak wat jari.. hahaha

Syazwan Che Deraman said...

comel doodle tu ;)

TuJuH BeLaS said...

thanx abg.. pggil abg je la ek.. hehe.. Mau naik flight free leh tak? hahaha

Bigdaddyz said...

doodle kiut miut.."_

Syazwan Che Deraman said...

hehehe..nak free ke?

TuJuH BeLaS said...

Bigdaddyz: thanx.. ^^

Abg syazwan: kalu ada free apa salahnya... hahaha,.. ;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...