Discription

- Kesukaran menambahkan pengalaman Pengalaman mendewasakan pemikiran -

(^_^)Y

Followers

Wednesday, January 26, 2011

11 - TIADA KATA TIADA BICARA

TIADA KATA TIADA BICARA

Inilah tajuk entry pada malam ini..
Kenapa saya pilih tajuk ini???
Saya sendiri pun tak pasti..
Cuma apa yang saya tahu adalah saya nak menaip di blog...

Saya terasa buntu ketika ini..
Sukar digambarkan dengan kata2..

Walaupun ada saja aktiviti yang saya buat hari ini,
tapi masih ada secebis kesedihan di hati saya..

KENAPAKAH??? 

ENTAHLAH.. 

Mungkin ada hikmah disebalik apa yang terjadi.. 
Saya harap semuanya bakal baik belaka..

Saya bukanlah orang yang suka meminta2, 
tapi saya dapat rasakan sekarang saya sangat BERPURA2.. 

Saya tidak kisah sangat untuk berkeadaan sebegini..
Apa yang penting SEMUA KAWAN saya akan CERIA dan BAHAGIA..
Sebab KAWAN2 ADALAH SEGALANYA BAGI SAYA (selain keluarga)

TERIMA KASIH WAHAI KAWAN2..

Terima Kasih atas segalanya..

HANYA ALLAH MAMPU MEMBALAS SEGALA KEBAIKAN KALIAN..

Sekian terima kasih..
(*_*)

p/s: Kawan2 adalah penyeri hidupku



2 comments:

CJ7 said...

hmmm...tanpa kawan hidup ni tiadasuka dan duka...

TuJuH BeLaS said...

btul.. sy sayang kwn2 sy.. =))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...